Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Михальчук Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Михальчук Н.  
Тілоцентричність у моделі художнього світу (оповідання В.Винниченка "Момент") / Н. Михальчук // Слово і час. - 2002. - № 2. - С. 39-43. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4Фра=Ук)-4 + Ш5(Ук=4Фра)-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Михальчук Н. І. 
Мала проза Володимира Винниченка: метафізичні та естетичні інтенції : моногр. / Н. І. Михальчук; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2007. - 127 c. - Бібліогр.: с. 113-124. - укp.

Висвітлено проблему структурування метафізичного й естетичного у малій прозі В.Винниченка. З'ясовано філософсько-естетичне підгрунтя кризи метафізичного дискурсу у творчості письменника, розглянуто відмову від класичної гармонійної картини світу та функціонування моделей "цинічного розуму": психологічно-вітального (Ф.Ніцше, К.Маркс, З.Фройд), естетичного (Г.Маркузе, З.Фройд) і моделі, пов'язаної з психологією сексуальності (З.Фройд, Г.Маркузе). Зазначено, що шляхом трансформації кодів традиційної християнської культури він намагається переорієнтувати її на естетичні цінності.

Освещена проблема структурирования метафизического и эстетического в малой прозе В.Винниченко. Согласована философско-эстетическая основа кризиса метафизического дискурса в творчестве писателя, рассмотрены отказ от классической гармоничной картины мира и функционирование моделей "циничного ума": психолого-приветственного (Ф.Ницше, К.Маркс, З.Фройд), эстетического (Г.Маркузе, З.Фройд) и модели, связанной с психологией сексуальности (З.Фройд, Г.Маркузе). Указано, что трансформируя коды традиционной христианской культуры он пытается переориентировать ее на эстетические ценности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ФРА=411.4)-4 Винниченко В.К. 534 + Ш5(411.4=4ФРА)-4 Винниченко В.К. 534

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Михальчук Н. О. 
Розуміння літературних творів старшокласниками (психологічний аспект) : монографія / Н. О. Михальчук; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : ТОВ "Принт Хауз", 2009. - 544 c. - Бібліогр.: с. 501-541. - укp.

Розглянуто проблему розуміння літературних творів старшокласниками. Розкрито вітчизняні та зарубіжні теоретико-методологічні підходи до аналізу процесів сприйняття та розуміння особистістю текстового матеріалу. Охарактеризовано зміст, структуру та психологічні компоненти даних процесів. Запропоновано модель розуміння літературних задач. Увагу приділено концептуальному апарату, методичному інструментарію дослідження психологічних механізмів розуміння старшокласниками художніх творів, структурі читацької діяльності.

Рассмотрена проблема понимания литературных произведений старшеклассниками. Раскрыты отечественные и зарубежные теоретико-методологические подходы к анализу процессов восприятия и понимания личностью текстового материала. Охарактеризованы содержание, структура и психологические компоненты данных процессов. Предложена модель понимания литературных задач. Уделено внимание концептуальному аппарату, методическому инструментарию исследования психологических механизмов понимания старшеклассниками художественных произведений, структуре читательской деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)р20 + Ю945.413

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Михальчук Н. М. 
Метричний диморфізм кісток лицевого скелета в залежності від краніотипу та форми обличчя / Н. М. Михальчук // Укр. суд.-мед. вісн. - 2004. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Викладено методику відтворення індексів голови й обличчя за факторними та метричними критеріями під'язикової кістки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р811.43 + Р811.55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Михальчук Н. М. 
Діагностика метричного статусу кісток лицевого і мозкового скелета за рентген-остеометричними параметрами під'язикової кістки / Н. М. Михальчук // Укр. суд.-мед. вісн. - 2005. - № 1. - С. 13-17. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розроблено систему регресійних рівнянь, яка дозволяє встановлювати метричні параметри лицьового та мозкового черепа людини за метричними параметрами під'язикової кістки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р811.55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Михальчук Н. А. 
Корекція серцево-судинних та метаболічних порушень у жінок в період ранньої менопаузи / Н. А. Михальчук, Н. А. Гайструк // Здоровье женщины. - 2005. - № 2. - С. 121-122. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Застосування кардонату у комплексній терапії менопаузального синдрому призводить до підвищення ефективності гіполіпідемічної терапії, а зменшує гепато- та міотоксичність інгібіторів ГМГ-КоА-редуктази (статинів). Лікування препаратом "Кардонат" не супроводжувалось виникненням будь-яких побічних ефектів, що дозволяє ефективно та безпечно використовувати його у комплексному лікуванні менопаузальних синдромів.


Ключ. слова: менопаузальний синдром, серцево-судинні порушення, комплексна терапія, Кардонат
Індекс рубрикатора НБУВ: Р712.59-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Михальчук Н. І. 
Мала проза Володимира Винниченка: від метафізичного до естетичного : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.01 / Н. І. Михальчук; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2005. - 22 c. - укp.

Вивчено характер структурування метафізичного й естетичного у малій прозі В.Винниченка у контексті модерністських перетворень у літературному процесі кінця XIX - початку XX ст. На підставі аналізу оповідань письменника з'ясовано специфіку та новаторство його художнього мислення, простежено еволюцію відтворення картини світу та свідомості героя. Визначено основні напрями розвитку літературного стилю митця - від кризи метафізичної моделі культури до естетизації буття. Проведено дослідження західноєвропейських філософсько-естетичних концепцій З.Фрейда, Ф.Ніцше, М.Гайдеггера, Г.Маркузе та спроби В.Винниченка щодо переосмислення культури в аспекті "філософії життя" та доведено пріоритетність поняття метафізики в літературному стилі письменника, про що свідчить його переорієнтація на західноєвропейську модель модернізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(Ук=4ФРА)-4 Винниченко,В.К. 534 + Ш5(4ФРА=Ук)-4 Винниченко В. 534

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Михальчук Н. О. 
Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу "Світова література") : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. О. Михальчук; АПН України; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К., 2001. - 16 c. - укp.

Розкрито основні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи на уроках світової літератури. Обгрунтовано принципи організації навчальної дискусії, згідно з засадами гуманізації шкільної освіти. Визначено критерії ефективності навчальної дискусії: рівні знань школярів з предмета "Світова література", оволодіння вміннями та навичками, необхідними для вивчення світової літератури та досвідом творчої діяльності; ставлення до навчальних дискусій; рівні ініціативності й оригінальності думок і суджень школярів; рівні розвитку мислительних операцій учнів та вміння обгрунтовувати висловлені думки. Проаналізовано особливості формальної структури діалогу підлітків і зміст смислових зв'язків між послідовним висловлюванням учнів, спрямованість їх висловлювань. Виділено групи прийомів, за допомогою яких можна обгрунтувати власну точку зору - змістовні та незмістовні. Внаслідок проведеного аналізу встановлено основні психологічні умови, які впливають на ефективність навчальної роботи - активізацію, завдяки відповідним діям вчителя, мислення школярів, вдосконалення їх мислительних операцій, розвиток критичного ставлення до власної точки зору та думок інших учнів і вчителя, здатність розуміти та усвідомлювати висловлення партнерів у спілкуванні, обгрунтовувати власні судження, задавати питання, формулювати сумніви, вносити власні ідеї та пропозиції, виправляти висловлювання інших учасників дискусії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.13 + Ч421.314

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Михальчук Н. М. 
Судово-медичні критерії загальних ознак загиблої особи за структурною організацією під'язикової кістки : Автореф. дис... канд. мед. наук / Н. М. Михальчук; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему ідентифікації загальних ознак (видової належності, віку, статі, краніотипу, форми обличчя) невідомої особи за анатомічними, рентгенографічними, рентгенограм-метричними, мікроскопічними характеристиками під'язикової кістки (К) та її остеохондреальних з'єднань. Проведено анатомічне дослідження під'язикових кісток людини та деяких свійських тварин (корови, свині, собаки) та розроблено адекватні критерії видової та статевої належності кісткових рештків. За результатами рентгенограм-метричних досліджень ПК визначено факторні критерії диференціації їх статевої належності. На підставі одно- та багатомірного статистичного аналізу рентгенограм-метричних параметрів під'язикової кістки запропоновано методику визначення сомато-, краніометричних параметрів, сомато-, краніотипу та форми обличчя з застосуванням регресійних рівнянь. Базуючись на даних рентгенографічного та гістологічного досліджень ПК та її остеохондріальних з'єднань, визначено достовірні критерії їх вікової градації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р811.55 + Х893.9(4УКР)413.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Михальчук Н. О. 
Психологія читання та розуміння літературних творів старшокласниками : монографія / Н. О. Михальчук; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К., 2012. - 360 c. - Бібліогр.: 590 назв - укp.

Висвітлено проблеми читання та розуміння літературних творів старшокласниками. Обгрунтовано загальні теоретико-методологічні засади дослідження читання літературних творів як діяльності особистості, а також засади педагогічного регулювання цього процесу. Побудовано цілісну нормативну модель діяльності старшокласників з читання літературних творів. Розкрито можливості застосування категорії діалогу в аналізі читацької діяльності школярів. Запропоновано систему психолого-педагогічних впливів вчителя на старшокласників з метою фасилітації розуміння ними творів художньої літератури. Визначено систему психолого-педагогічних детермінант розуміння старшокласниками літературних творів у межах педагогічного регулювання читацької діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.3 + Ю984.541.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Михальчук Н. О. 
Grammar in Practice : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Н. О. Михальчук, С. А. Бігунова, М. І. Зубілевич; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : Print house, 2013. - 543 c. - Бібліогр.: с. 515-527 - англ.

Викладено теоретичний і практичний матеріал з основних тем англійської граматики: іменник, артикль, займенник, прикметник, дієслово, модальні дієслова, прийменник, неособові форми дієслова, пасивий стан дієслова тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-932.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Михальчук Н. О. 
Діалогічна взаємодія школярів з іншомовним текстом в детермінації становлення їх суб'єктності / Н. О. Михальчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 127-133. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Проаналізовано психологічні умови становлення суб'єктності в навчальному процесі середньої школи. Охарактеризовано позиції людини як суб'єкта діяльності. Описано особливості діалогічного читання учнями художніх творів іноземною мовою як засобу розвитку їх суб'єктності. Сформульовано механізми розуміння школярами літературних творів з метою розвитку їх суб'єктності. Зазначено, що саме рефлексія є визначальним механізмом, що сприяє розвитку суб'єктності школяра в процесі читання художньої літератури іноземною мовою. Підкреслено, що уроки іноземної мови створюють позитивні умови для розвитку особистості учнів саме завдяки читанню школярами творів художньої літератури.

Проанализированы психологические условия становления субъектности в учебном процессе средней школы. Охарактеризированы позиции человека как субъекта деятельности. Описаны особенности диалогического чтения учениками художественных произведений на иностранном языке как средства развития их субъектности. Сформулированы механизмы понимания школьниками литературных произведений с целью развития их субъектности. Указано, что именно рефлексия является определяющим механизмом, способствующим развитию субъектности школьника в процессе чтения художественной литературы на иностранном языке. Подчеркнуто, что уроки иностранного языка создают позитивные условия для развития личности учеников именно благодаря чтению школьниками произведений художественной литературы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю984.030.221.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Михальчук Н. О. 
Організаційні основи догляду за психічно хворими в умовах стаціонарного лікування / Н. О. Михальчук, Е. З. Івашкевич // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 43. - С. 63-66. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано організаційні основи догляду за психічно хворими за умов їх стаціонарного лікування. Висвітлено особливості догляду за хворими з різними патологічними синдромами: депресивним, маніакальним, дисфоричним, паморочним, аментивним, деліріозним, кататонічним, з гострим маренням, психомоторним збудженням, зі слуховим галюцинаціями, за наявності розладів пам'яті. Зроблено висновок про те, що якщо дотримуватися всіх правил догляду за психічно хворими в процесі їх лікування за стаціонарних умов, реабілітаційна робота таких осіб буде організовуватися більш ефективно.

Проанализированы организационные основы обслуживания психически больных в условиях их стационарного лечения. Освещены особенности обслуживания больных с разными патологическими синдромами: депрессивным, маниакальным, дисфорическим, обморочным, аментивным, делириозным, кататоническим, в остром бессознательном состоянии, психомоторным возбуждением, со слуховыми галлюцинациями, в случае расстройств памяти. Сделан вывод о том, что если придерживаться всех правил обслуживания психически больных в процессеих лечения в стационарных условиях, реабилитационная работа таких людей будет организовываться эффективнее.

In the article the methodological ways of treatment the patients with psychological deceases were analyzed. The peculiarities of treatment the patients with different pathological symptoms were described. These symptoms are: depressive, maniacal, disforic, dead faint, ammentive, delirios, catatonic, state of unconsciousness, psycho-motoring excitation, state of hearing hallucinations, state of memory deceases.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)286.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Михальчук Н. М. 
Діагностичні критерії соматотипу за метричними параметрами під'язикової кістки людини / Н. М. Михальчук // Галиц. лікар. вісн.. - 2004. - 11, № 3. - С. 67-69. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Наведено методику визначення соматотипу (доліхо-, мезо- та брахіморфія) на підставі аналізу метричних параметрів під'язикової кістки та соматометричних параметрів людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р418.1-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Михальчук Н. В. 
Формування теоретико-методологічних підходів до дослідження політичного стереотипу / Н. В. Михальчук // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 51. - С. 700-705. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано основні етапи формування теоретико-методологічних підходів до дослідження ряду індивідуально-психологічних і суспільно-політичних феноменів свідомого та прихованого характеру, за своїми характеристиками близьких до стереотипів, які вплинули на сучасне розуміння стереотипу політичного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Михальчук Н. 
Ефективність комунікативно зорієнтованого навчання підлітків іноземній мові / Н. Михальчук // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 126-129. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Описано принципи комунікативно зорієнтованого навчання школярів іноземної мови. Окреслено позитивні сторони комунікативно зорієнтованого навчання. Уточнено зміст поняття “педагогічно регульована читацька діяльність”. Охарактеризовано процес квазіспілкування учнів із літературним твором, опис особливостей розуміння підлітками літературного твору, Виокремлено компоненти читацької діяльності підлітків: когнітивний, комунікативний, суб’єктно-орієнтований. Зясовано структурні підсистеми цих компонентів. Визначено три основні компоненти діяльності школярів із читання літературних творів, які базуються на: мотивації діяльності читання літературних творів, розвитку власного бачення особистістю своєї позиції щодо прочитаного літературного твору на рівні формування „особистісних смислів”, здатності до привнесення свого особистісного смислу в трактування тексту, здатності до сприйняття точки зору іншого суб’єкта спілкування щодо прочитаного літературного твору, можливості до перевтілення власного розуміння літературного твору в художню структуру. Розглянуто види діалогізму.

Описаны принципы коммуникативно-ориентированного обучения школьников иностранному языку. Определены положительные стороны этого обучения. Уточнено содержание понятия "педагогически регулируемая читательская деятельность". Охарактеризован процесс квазиобщения учащихся с литературным произведением; описаны особенности понимания подростками литературного произведения. Выделены компоненты читательской деятельности подростков: когнитивный, коммуникативный, субъектно-ориентированный. Выяснены структурные подсистемы этих компонентов. Определены три основных компонента деятельности школьников по чтению литературных произведений, основанных на: мотивации деятельности чтения литературных произведений, развитии собственного видения личностью своей позиции относительно прочитанного литературного произведения на уровне формирования "личностных смыслов", способности к привнесению своего личностного смысла в трактовку текста, способности к восприятию точки зрения другого субъекта общения прочитанного литературного произведения, возможности к перевоплощению собственного понимания литературного произведения в художественную структуру.

In this article the principles of communicative studying of English of schoolchildren were shown; the positive sides of communicative studying of English were described; the process of pupils’ communication with fiction was characterized; the peculiarities of teenagers’ understanding of fiction were shown; the definition “pedagogically regulated reading activity” was proposed; the components of reading activity and the kinds of dialogisms which are effective means of communicative studying of English in contemporary schools were given up.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Михальчук Н. О. 
Використання екзистенційних моделей у шкільному навчанні / Н. О. Михальчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 17. - С. 48-51. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано особливості використання екзистенційних моделей на уроках англійської мови в середній школі. Охарактеризовано діалогічне мовлення школярів. З'ясовано особливості діалогічної взаємодії суб'єктів, описано види діалогізму, що зумовлюють використання екзистенційних моделей на уроках англійської мови.

Предметом статьи стали особенности использования экзистенциональных моделей на уроках английского языка в средней школе. Дана характеристика диалогической речи школьников. Выделены особенности диалогического взаимодействия субъектов на занятиях английского языка. Описаны види диалогизма, которые предполагают использования экзистенциональных моделей на уроках английского языка.

The subject of this article is: the peculiarities of using the existentional models at the English lessons. The dialogical speech of pupils was characterized. The special features of dialogical interaction of subjects at the lessons of English were determined. The types of dialogisms with the help of which we use existentional models were described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Михальчук Н. О. 
Комунікативно зорієнтоване навчання підлітків іноземної мови: теоретико-методологічний дискурс / Н. О. Михальчук, Е. З. Івашкевич // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6 (49). - С. 63-67. - Бібліогр.: с. 67 (5 назв) - укp.

Розглянуто принципи комунікативно зорієнтованого навчання школярів іноземної мови. Охарактеризовано процес квазіспілкування учнів з літературним твором, описано особливості розуміння підлітками літературного твору. Виокремлено компоненти читацької діяльності підлітків і види діалогізму, які зумовлюють ефективність комунікативно зорієнтованого навчання учнів англійської мови в сучасній школі.

Описаны принципы коммуникативно ориентированного обучения школьников иностранному языку. Охарактеризован процесс квазиобщения учащихся с литературным произведением, описаны особенности понимания подростками литературного произведения. Выделены компоненты читательской деятельности подростков и виды диалогизма, обусловливающих эффективность коммуникативно ориентированного обучения учащихся английскому языку в современной школе.

In this article the principles of communicative studying of English of schoolchildren were shown. The positive sides of communicative studying of English were described. The process of pupils’ communication with fiction was characterized. The peculiarities of teenagers understanding of fiction were shown. The definition «pedagogically regulated activity» was proposed. The components of reading activity and the kinds of dialogisms which are effective means of communicative studying of English in contemporary schools were given up.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мартинюк В. П. 
Податкове право : навч. посіб. / В. П. Мартинюк, Н. М. Михальчук; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - 273 c. - Бібліогр.: с. 252-259 - укp.

Викладено теоретичні та практичні основи функціонування податкової системи, структуру та джерела податкового права України. Розглянуто механізм справляння основних видів податків і зборів. Особливу увагу приділено питанням реалізації податкового контролю та відповідальності за порушення податкового законодавства, організаційним і тактичним заходам щодо компенсації шкоди, завданої податковими правопорушеннями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА796034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Михальчук Н. М. 
Податковий борг як загроза фінансовій безпеці держави : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 21.04.01 / Н. М. Михальчук; Нац. ін-т стратег. дослідж. - Київ, 2015. - 23 c. - укp.

Дослідження присвячено формуванню методичних підходів щодо оцінювання впливу податкового боргу (ПБ) на фінансову безпеку держави та розробці векторів удосконалення управління податковим боргом з метою зміцнення фінансової безпеки України. Розкрито економічну суть ПБ як загрози фінансовій безпеці держави шляхом виявлення його негативного впливу на національні фінансові інтереси. Запропоновано методичні засади визначення параметрів ПБ. Виділено податково-боргову компоненту безпеки, в її межах розроблено систему індикаторів. Визначено їх поточні та граничні значення. Проаналізовано мотивації рішень платника податків за умов ризику виникнення ПБ. Досліджено перспективи використання колекторської діяльності як інноваційного механізму управління заборгованістю. Обгрунтовано впровадження програми управління ПБ, яка базується на врахуванні етапів життєвого циклу податково-боргових загроз.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413 + У9(4УКР)260-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419468 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського